2013. november 3., vasárnap

6. fejezet

Sziasztok. Nagyon sajnálom a két hetes késést, azt hittem szünetben gyorsabban fogok hozni, de valahogy nem sikerült. Viszont most itt az új rész. Pipáljatok, komizzatok, és iratkozzatok fel. Ja és létrehoztam a blognak egy FB-s csoportot. Nyugodtan lépjetek be. Jó olvasást.

Bye

Gemma most nagyon felidegesített. Azt mondja én vagyok a bunkó, közben ő meg sem érti, hogy nekem fura ez a helyzet. Azt hiszi csak úgy elmondja, és ezzel meg van oldva minden. Komolyan mit képzel magáról? Inkább megyek és körbenézek a városba, mint, hogy visszamenjek abba a szállodába.

***

Épp egy gyorsétteremhez értem, amikor csörgött a telefonom. Megnéztem ki az, de amikor megláttam, inkább visszaraktam a zsebembe. Anya volt az. Semmi kedvem nem volt vele beszélni. Ráadásul haragudtam is rá, amióta megtudtam, van egy testvére, akiről soha nem beszélt.
Visszatérve a gondolataimból, bementem az étterembe, és vettem magamnak két hamburgert, és egy üveg cola-t. Már nagyon éhes voltam, így jóízűen elkezdtem enni. 

Egész nap a városban voltam, sétáltam és gondolkoztam.
- Talán jobb lenne ha hazamennék és elfelejteném ezt az egész dolgot? Bár ezt nem tudnám, ugyanis életem végéig ölne a kíváncsiság, miért van anyának titkon egy testvére. Úgyhogy elhatároztam, addig maradok New York-ba, amíg ki nem derítem mi ez az egész. Visszaindultam a szállodába, de persze ez nem volt annyira egyszerű, mivel nem ismertem a várost. Pár óra sétálás után visszaértem, és Gemma hotelszobája felé vettem az irányt. Bocsánatot kell kérnem tőle, amiért tényleg olyan bunkó voltam. Igaza volt. Bekopogtam, és pillanatokon belül kinyílott az ajtó. Meglepetésemre nem Gemma állt az ajtóban, hanem egy 40 év körüli nő. Elfelejtettem amit Gemma mondott, még reggel. A szüleivel él itt, és ő bizonyára, akivel szemben állok, nem mást mint az anyja. Fogalmam sem volt, hogy jelen helyzetben mit csináljak. Elfussak, vagy inkább kimagyarázom magam. Az utóbbi mellett döntöttem.
- Szia segíthetek valamiben?- kérdezte a nő barátságosan.
- Jó napot! Én Gemma-t keresem.
- Gemma dolgozik. De te ki vagy?-nézett rám.
- Én... egy barátja vagyok.- dadogtam. Esetleg megtudhatnám hol dolgozik?
A nő elmondta a címet, elköszöntem, én pedig indultam is Gemma munkahelyére. Szerencsére ez nem volt messze, így hamar odaértem. Benyitottam az ajtón, és körbenéztem. A pultnál kiszúrtam a lányt. Nem tétlenkedtem, odamentem hozzá.
- Marcel? Te meg mit keresel itt?- kérdezte miután észrevett.
- Szia. Csak bocsánatot szeretnék kérni, amiért reggel olyan bunkó voltam.
- Megértelek. Semmi baj, de honnan tudtad, hogy itt dolgozom?
- Elmentem a hotelszobádhoz, hogy ott kérjek bocsánatot, de nem te nyitottál ajtót, és akkor jöttem rá, hogy te a szüleiddel élsz, és hát anyukád nyitotta ki az ajtót.- válaszoltam.
- Mond azt, hogy csak viccelsz. Kérlek.- kezdett Gemma aggodalmaskodni.
- Nyugi, kimagyaráztam magam. Azt mondtam egy barátod vagyok.
- Jaj ne. Ebből baj lesz úgy érzem.
- Mégis miért? Bevette, hogy az egyik barátod vagyok és kész.-próbáltam megnyugtatni.
- Ez nem olyan egyszerű. Mivel az öcsém egy híres banda tagja, mi is elég híresek vagyunk. Anya ezért azt találta ki, hogy a barátaimat, akiket nem ismer kinyomoztatja, hogy tudja jó társaságban vagyok. Tudom furán hangzik, de ez van. És, hogy most téged megismert, kinyomoztatja ki vagy.
- Ez beteges. Jobb lett volna, ha nem ide jövök, hanem rögtön a reptérre, és a leghamarabb Londonba tartó géppel hazarepülök.
- Marcel, nekem most dolgoznom kell, de délutánra megbeszéltem egy találkozót az öcsémmel, szeretném ha te is ott lennél, és nem repülnél vissza Londonba.- mondta és elindult kivinni a rendeléseket.
Hát ez szuper. Le vagyok rázva, aztán közli, hogy az öccsével ma találkozik, amin nekem is jelen kell lennem. Ennél lehetne jobb napom? De tényleg? Még csak 24 óra sem telt el, de az életem kész káosz.

***

Délután 4 órakor találkoztam Gemma-val, aki nagy- nehezen, de elráncigált abba a hotelba ahol az a " nagy " sztár lakott. Mondjuk az övékhez képest elég messze volt, de egy óra alatt ott voltunk. Felmentünk a legfelső emeletre ahol Harry (azt hiszem ez a srác neve) lakott. Gemma bekopogott, és már nyílt is az ajtó.
- Gemma.- mondta a srác, és megölelték egymást.
- Látom, felhívtál egy pincért is.
- Harry, ő nem egy pincér. Ő itt Marcel, akiről meséltem.
- Komolyan? Az öltözködése, egy öreg bácsi ruhatárához illik.- mért végig Harry.
Jaj de jó. Már az első mondatból megtudtam, hogy ő is egy olyan " sztár lettem nekem minden szabad ". Komolyan mit képzel magáról? Ezeket a szavakat, persze mind magamba fojtottam. Belülről legszívesebben pofon vágnám, de ezt igazából soha nem lenne bátorságom megtenni. Ahogy az osztálytársaim, és a családom is ismer, én vagyok a félős Marcel.
- Marcel?- zökkentett ki gondolataimból ez a hang. Gemma volt, azért szólt, hogy menjek be a lakásba. Beléptem, de a látvány csodás volt. Gyönyörű bútorok, minden tárgy szinte csillogott a tisztaságtól. Teljesen elbambultam. Úgy látszik Harry-nek elég jól megy, 5 csillagos szállodát is megengedhet magának. Pár perc bámulás után, visszatértem a valóságba és Gemma elkezdett Harry-nek, részletesebben beszámolni az egész dologról, hogy én ki vagyok, és, hogy ezt az egész dolgot honnan tudta meg. Harry csak hallgatott, de nem úgy tűnt, mint akit érdekel is. Végig a kezében volt a telefonja, és azt nyomkodta. Egyszer csak megcsörrent, és a srác rögtön felvette. Pár perc lerakta.
- Bocsi, de most hívott Simon, hogy be kell mennünk a stúdióba. Majd máskor, még megbeszéljük.- rakta zsebre a telefonját, majd megkereste a kocsikulcsát, elköszönt tőlünk, és már ment is. Gemma-n látszott, hogy rosszul esett neki, hogy a testvére csak úgy itt hagyta. Azt hittem, már hozzászokott a sztárélethez, de úgy látszik nem mindig könnyű elviselnie.



7 megjegyzés:

  1. csodálatos lett, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Hali.
    Őszinte leszek..nekem egyáltalán nem tetszik ez az egész. Az előttem szóló túlzott..nagyonis. Az úgy oké, hogy az első rész izgalmas volt egy cseppet, de a többi...unalmas, összecsapott "munka". Túlságosan is sietsz az eseményekkel. Azt tanácsolom, hogy jobban fejtsd ki a dolgokat, és nézz szét Azy blogjain, olvasd el első résztől az utolsóig őket ( Angyal az éjben ; Legjobb ellenség). Fogadd meg a tanácsom, és akkor hidd el több kommented, és feliratkozód is lesz.
    Ez egy építő kritika..ilyen is kell.
    Nem minden a nyalizásból, és a habos-babos megjegyzésekből áll.

    VálaszTörlés
  3. Hamar kövit! Az előző kommenthez képest nekem nagyon tetszet. :)

    VálaszTörlés
  4. Hello..
    egyet értek Emily-vel. Én olvastam az előző blogodat is, és az is ilyen volt, annyira sietsz tényleg az eseményekkel, és egyáltalán nem tünteted fel az idő múlását.nem írod le az emberek érzéseit részletesen, csak írsz valamit. A történeted meg egy egyszerű sablon sztori, ami persze nem baj, de ha viszel bele fantáziát akkor még egy sablon is lehet szuper történet.
    próbálj meg több érzést bele vinni egy-egy részbe,amit így is havonta egyszer hozol.
    és mielőtt még azt hinnéd hogy leszóltam a blogod, nem, nem leszóltam csak segíteni próbálok.
    a részeket ne 2 havonta hozd. és ne egy A4-es oldalnyit csak, amit egy összecsapott munka.
    törekedj a jóra. vigyél bele több izgalmat, konfliktust, és az idő múlását is tüntesd fel!


    egy olvasód.xx

    VálaszTörlés
  5. Én csak pár napja olvasom a blogot de nekem tetszik. Lehet hogy kell egy két kritika de ha már valaki ír kritikát és mellé oda írja hogy egy olvasó akkor az furcsa. Na mindegy vissza térve a blogra folytasd! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem is nagyon tetszik ! De látszik hogy sietsz vele mert eltűntek az izgalmak belőle előbb gondold át, hogy mit írsz és ne siess vele ! De egyépként nagyon jó kövit!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként ez a szó b-vel van és nem p-vel. Szerintem nagyon jó a sztori, azt meg, hogy honnan szedték, hogy sablon, na az az ami örök rejtély marad. Soha nem olvastam még ehhez hasonló blogot és szerintem nem is sietsz. Tetszik az alapsztori, viszont tényleg kicsit többet írhatnál a szereplők érzelmeiről, de ha nem, hát nem. :) Egy biztos, folytasd, mert nekem nagyon tetszik! :D

      Ui.: Eltűntek az izgalmak? O.o Már bocs, ember, de egy srác most találkozott az unokatestvérével, aki nem mellesleg egy hatalmas sztár! Egyébként imádom Harry karakterét, tudom, hogy még csak most szerepelt először, de nekem nagyon bejött. :)

      Ui. ui.: Nem szednéd le a szóellenőrzést? Utálom mindig beírogatni! :D

      Törlés